Header Image

Hoe Klacht Indienen

Er zijn veel manieren om een klacht in te dienen bij een casino. Er zijn net zo veel, zo niet tientallen manieren meer met een rede (of zonder rede). We gaan er hier van uit dat je een goede rede hebt en dat je het gelijk aan je kant hebt. Want om eerlijk te zijn, gaan wij als website makers er vanuit dat je altijd gelijk hebt, we staan aan jouw kant, niet de kant van het casino. En dat is ook de rede waarom we deze website over de bonus casino oplichters hebben gemaakt die over de oplichters gaat die mensen keihard naaien. We filteren de goede eruit en laten de slechte als een blok vallen, maar wel met een dikke waarschuwing erbij waar je dus niet naartoe moet gaan als je je geld nog wilt houden. Het klinkt wellicht wat hard maar we willen duidelijkheid scheppen zodat het duidelijk is voor alle partijen.

Voordat je aan de klachtenprocedure begint moet je een aantal dingen voor jezelf vast hebben gelegd. Net zoals in de zakenwereld zijn er een aantal stappen. Op die manier sta je sterk in je zaak, niet alleen qua informatie maar ook juridisch mocht het ooit uit de hand lopen.

Dossier opbouw

  • Notities van het probleem
  • Notities met je wie gesproken hebt
  • Agenda bijhouden wanneer je gemaild hebt en met wie
  • Kopie bankafschriften of creditcard afschrift waar je geld mee gestort hebt
  • Als je ze hebt, printscreens van je tegoed op je balans
  • Kopie van de regelementen van het casino

Als je de bovenste punten gedaan hebt is het tijd om informatie te vergaren over het casino. Hieronder beschrijven wij welke dingen daarvan belangrijk zijn:

  • Url van het casino
  • Naam van het casino
  • LGA of licentie nummer (kun je waarschijnlijk vinden op onze website)
  • Naam licentie houder
  • Adres van het casino
  • Emailadres
  • Telefoonnummer

Wat je daarna doet

Als je die gegevens hebt kun je beginnen met het contacteren van het casino waar je een probleem mee hebt. Als je dat eenmaal hebt gedaan en je krijgt niet echt veel medewerking dan kun je nog altijd naar de LGA of een andere instantie stappen die de licenties uitgeeft. Mocht je nog wat tips willen hoe dit verder werkt dan kun je natuurlijk altijd contact met ons opnemen via de contact pagina. Het is in ieder geval belangrijk om de bovenste stappen te doorlopen. Op die manier heb je een gedegen case en kun je ook echt een vuist maken naar het casino. Vergeet daarbij niet dat er aan de andere kant ook gewoon mensen werken.

Wat we daarmee bedoelen is dat je met vriendelijkheid veel kunt bereiken. Dit hebben wij zelf meerdere keren ervaren als wij in discussie gingen met aanbieders die louche waren. Want ja ook dat hebben wij gedaan om mee te maken en te kijken hoe dat werkte. Want het is enorm belangrijk dat wij de klachten van de mensen die onze website bezoeken ook serieus nemen. We testen dus sowieso alles altijd eerst uit. En als dat allemaal niet werkt dan kun je of zelf actie ondernemen of ons contacteren. Wij kunnen dan kijken of onze contacten bij de casino’s daadwerkelijk naar jouw probleem gekeken hebben en het in behandeling genomen hebben. Mocht zelfs dat niet werken dan kunnen we jou de direct gegevens geven van bijvoorbeeld de LGA die je dan kunt contacteren, met inderdaad de door jou opgebouwde case en dossier.

Gelukkig is het allemaal niet moeilijk, maar je moet net de kennis of ervaring hebben om te weten wat je kunt doen. En wij kunnen jou daarbij helpen door met onze kennis en kunde je vantevore te waarschuwen waar je wel of niet heen moet. Op die manier wordt het voor jou duidelijk en overzichtelijk wat je kunt doen want in het begin is het een grote massa informatie die je nog moet filteren en scheiden. Het is dus aan iemand om het te ordenen en alle goede informatie te verzamelen. En mocht je toch nog onverhoopt aan een avontuur beginnen bij een niet door ons aangeraden casino dan kun je toch nog bij ons terecht om te kijken hoe je een klachtenprocedure moet beginnen.